Kennismakingsbijeenkomst 27 september

23 september 2019

PvdA Bloemendaal houdt kennismakingsbijeenkomst en zomerborrel.

Vrijdag, 27 september, van 16.00 uur tot 18.00 uur
French Napa, Bloemendaalseweg 333 in Overveen

Het zal onderhand wel bij iedereen bekend zijn dat aan het begin van dit jaar de afdeling Bloemendaal van de PvdA samen met de afdelingen Haarlem, Zandvoort en Heemstede is opgegaan in de nieuwe afdeling Zuid-Kennemerland. Sinds jaar en dag bestond er in Bloemendaal al de gewoonte om met de vaste kern van de afdeling het nieuwe raadsseizoen te openen met een zomerborrel. Voor het eerst sinds het samengaan wordt het deze keer iets anders aangepakt. Aanstaande vrijdag, 27 september, van 16.00 uur tot 18.00 uur is er een kennismakingsbijeenkomst voor PvdA-leden en belangstellenden in de gemeente Bloemendaal. Deze bijeenkomst wordt gehouden in French Napa, Bloemendaalseweg 333 in Overveen. De voorzitter van de afdeling PvdA Zuid – Kennemerland, Erica Bastiaans, zal de bijeenkomst openen, samen met Attiya Gamri, prominent PvdA-lid uit Overveen. De vier fractieleden van Bloemendaal; Henk Schell, raadslid, en Aty de Groot, Harold Koster en Herman van de Kerke, duocommissieleden, zullen ieder een korte bijdrage leveren over wat hen vooral drijft in hun raadswerk. Als gast is aanwezig Maarten Wiedemeijer, lid van de Haarlemse fractie van de PvdA. Hij zal ingaan op de problemen met betrekking tot de woningmarkt. Zoals bekend zijn er ook in Bloemendaal nauwelijks plekken beschikbaar waar nog gebouwd kan worden. Vanaf 17.00 uur start dan de zomerborrel, en is nog volop gelegenheid om in informelere sfeer met elkaar kennis te maken. Graag aanmelden via: [email protected].

Waar ben je naar op zoek?